Iz Letnega delovnega načrta

POSLANSTVO

Poslanstvo osnovne šole je vzgoja in izobraževanje otrok in mladine v skladu z javnoveljavnim programom.

 

VIZIJA

Osnovna šola Kajetana Koviča Poljčane bo učencem posredovala temeljna, uporabna in vseživljenjska znanja.

Ustvarjala bo takšna učna okolja, v katerih bodo učenci razvijali veselje do učenja in dela ter pozitiven odnos do življenja, sodelovanja, spoštovanja in strpnosti v medsebojnih odnosih.

Staršem bo ponujala različne oblike sodelovanja in skupaj z njimi iskala odgovore na vzgojna in izobraževalna vprašanja.

Skozi raznovrstne dejavnosti se bo povezovala z okoljem in razvijala občutek pripadnosti in ekološko naravnanost mladih.

 

CILJI

Do leta 2024 si bomo zaposleni prizadevali uresničiti naslednje cilje:

  1. Večina učiteljev obvlada in vključuje elemente  Formativnega spremljanja v pedagoški proces.
  2. Vključitev podjetnosti (kot osebnostne naravnanosti) v dejavnosti za doseganje učnih ciljev (cilj ZoOŠ) v 2. in 3. VIO.
  3. Posodobitev sodelovanja s starši (seznanjanje z načini dela v šoli, skupne GU z učenci, partnerski odnos).
  4. Razvijanje in izvajanje različnih oblik dela z nadarjenimi učenci.
  5. Udejanjanje pozitivne delovne in življenjske klime v šoli.
  6. Sprotno preverjanje doseganja ciljev (realizacijo zastavljenih nalog).

 

Osrednje naloge v šolskem letu 2022/23

  1. Dodatna naloga, ki izhaja iz ocene stanja znanja učencev je: načrtovanje zapolnjevanja primanjkljajev v znanju in socialnih kompetencah učencev, kar je posledica spremembe v organizaciji izobraževanja v razmerah covid-19:
  • izboljšanje tehnike in razumevanja prebranega, branja daljših tekstov
  • izboljšanje pisave, samostojnih zapisov, ubesedovanja misli, komuniciranja
  • izboljšanje poslušanja in rabe navodil
  • utrjevanje številčnih predstav in osnovnih računskih operacij
  • izboljšanje vèdenja o okolju in povečanje okoljskih izkušenj
  • z aktivnim poukom povečati voljo, hotenje in aspiracije učencev
  • zmanjšanje primanjkljajev v socialnih spretnostih in odnosih.
  1. Poglabljanje aktivne vloge učencev v vseh fazah pouka z uporabo elementov Formativnega spremljanja (medpredmetno načrtovanje, izkustveno učenje, individualna podpora napredku učencev).
  2. Poglabljanje uporabe digitalnih tehnologij in razvoj prožnejših oblik učenja s pomočjo učinkovite rabe digitalnih tehnologij v VIZ ter s tem spodbujanje strokovnih delavcev VIZ za refleksivno prakso, načrtovanje ter udejanjanje lastnega strokovnega razvoja (digitalnih strategij VIZ-a, digitalnih kompetenc strokovnih delavcev in učencev) – projekt DDK.
  3. Vključevanje trajnosti (projekt VITR) in podjetnosti v pedagoški proces.
  4. Seznanjanje staršev z drugačnimi načini učenja in poučevanja.
  5. Izvajanje dejavnosti za podporo in razvoj interesov nadarjenih učencev (poročila in dokazi).

 

Konkretne naloge, dejavnosti, nosilci, roki in kazalniki so opredeljeni s tem LDN in Razvojnim načrtom šole.

Dostopnost
Osnovna šola Kajetana Koviča Poljčane
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.