Iz Letnega delovnega načrta

POSLANSTVO

Poslanstvo osnovne šole je vzgoja in izobraževanje otrok in mladine v skladu z javnoveljavnim programom.

 

VIZIJA

Osnovna šola Kajetana Koviča Poljčane bo učencem posredovala temeljna, uporabna in vseživljenjska znanja.

Ustvarjala bo takšna učna okolja, v katerih bodo učenci razvijali veselje do učenja in dela ter pozitiven odnos do življenja, sodelovanja, spoštovanja in strpnosti v medsebojnih odnosih.

Staršem bo ponujala različne oblike sodelovanja in skupaj z njimi iskala odgovore na vzgojna in izobraževalna vprašanja.

Skozi raznovrstne dejavnosti se bo povezovala z okoljem in razvijala občutek pripadnosti in ekološko naravnanost mladih.

 

CILJI

Do leta 2027 si bomo zaposleni prizadevali uresničiti naslednje cilje:

  1. Večina učiteljev obvlada in vključuje elemente  Formativnega spremljanja v pedagoški proces.
  2. Vključitev podjetnosti (kot osebnostne naravnanosti) v dejavnosti za doseganje učnih ciljev (cilj ZoOŠ) v 2. in 3. VIO.
  3. Posodobitev sodelovanja s starši (seznanjanje z načini dela v šoli, skupne GU z učenci, partnerski odnos).
  4. Razvijanje in izvajanje različnih oblik dela z nadarjenimi učenci.
  5. Udejanjanje pozitivne delovne in življenjske klime v šoli.
  6. Sprotno preverjanje doseganja ciljev (realizacijo zastavljenih nalog).

 

Osrednje naloge v šolskem letu 2025/26

 

  1. Vključenost vseh strokovnih delavcev v projekt Vključujoča šola – vključujoč fizični prostor 2025/26: (Program dela v projektu je predstavljen v LDN).

1.1Vključujoči fizični učni prostor: Oceniti in analizirati fizični prostor v svoji učilnici ali šoli ter ugotoviti, kako ga lahko naredim bolj vključujočega za vse učence.

1.2.Vključujoči socialni učni prostor: Preučiti odnose in interakcije med učenci in učiteljem v moji učilnici ter razmisliti o načinih,  kako izboljšati

vključenost in sodelovanje med učenci in učiteljem.

1.3.Formativno spremljanje in glas učenca v vključujočem učnem okolju: Analizirati svoje izvajanje formativnega spremljanja in se osredotočiti na to, kako dati učencem večji glas in vpliv na svoje učenje.

1.4.Glas učenca in participativno učenje:  Razmisliti o načinih, kako omogočiti učencem, da bolj aktivno sodelujejo pri učenju in oblikovanju učnega prostora in sprejemanju odločitev te odgovornosti.

V tretjem letu projekta želimo omogočiti učiteljem, da poglobljeno, smiselno in strokovno vključujejo v pouk elemente Formativnega spremljanja. V ta namen bomo izbirali ustrezna skupna izobraževanja in delitev dobrih praks kot kolektiv in v strokovnih aktivih.

 

  1. Izdelava 4. šolske digitalne strategije za ohranjanje dobre prakse in nadgrajevanje le-te za izboljšanje kakovosti znanja učencev, kritičnost do spletnih virov, spletni bonton in varnost na spletu. Dejavnosti v okviru pouka, obšolskih in dodatnih, projektnih oblikah.
  • VIO: osnove dela z računalnikom, miško, Word, 3D slikar, PPT, oblikovanje in pošiljanje sporočil
  • in 3. VIO: spoznavanje, osvajanje in uporaba različnih aplikacij, ki podpirajo in olajšujejo učenje; sodelovalno učenje, podajanje povratnih informacij, kritičnost do uporabe digitalne tehnologije …
  • projektne dejavnosti v okviru Mladi 2026 (#digiSI), ki se financira iz EU sredstev (poudarek na programiranju) za učence, ki se prijavijo na dejavnost
  • izobraževanje učiteljev za uporabo spletnih aplikacij za podajanje povratnih informacij
  • interesna dejavnost
  • dnevi dejavnosti 
  • 3.  Učenci izkazujejo ničelno toleranco do nasilja (glede na starost) in poznajo različne načine mirnega reševanja konfliktov.
  • Nadaljevanje 45-minutnih razrednih ur (vrednote poštenje, iskrenost, odgovornost), za učitelje doslednost
  • Spoznavanje in učenje konstruktivnih načinov razreševana konfliktov, pogum za preprečevanje nasilja
  • Skupno izobraževanje za strokovne delavce Sodelovanje z zahtevnejšimi učenci in oddelki, Mitja Muršič, Svetovalni center Maribor
  • Izobraževanja strokovnih delavcev in uporaba dodatnih znanj v razredne ure, delo z učenci:
  • Izobraževanje na temo Varni brez medvrstniškega nasilja: pridobitev znanja in veščin o problematiki medvrstniškega nasilja za preventivno delo na tem področju; usposobitev za izvedbo aktivnosti v okviru Programa NEON (ena učiteljica)
  • Veščine za mladostnike: krepitev čustvenih in socialnih kompetenc mladostnikov (ena strokovna delavka
  • Vodenje oddelkapo modelu Šest kock za otroke, podpira strokovne delavce pri vodenju oddelka in z uporabo dokazano učinkovitih strategij povečuje socialno in čustveno dobro počutje otrok v oddelku, SC Maribor (štiri učiteljice)
  • Spoznavanje, razvijanje občutkov in odnosov do drugačnosti ter empatije v okviru projekta Erasmus+ na temo Razumevanje je pot do sprejemanja.
  1. Pogostejše razreševanje težav v obliki: učitelj-učenec-starši.
  • Povečanje števila skupnih pogovorov med starši učenci in šolo. Pogovor v tem trikotniku je najboljša preventiva in proaktivnost za izboljšanje učnih navad in vedenja.
  1. Razvijanje in izvajanje različnih oblik dela z nadarjenimi učenci. Načrt dela z nadarjenimi učenci je priloga tega LDN
  2. Sprotno preverjanje doseganja ciljev (realizacijo zastavljenih nalog) na pedagoških in ocenjevalnih konferencah, v okviru strokovnih aktivov, spremljanje izvajanja projektov in ankete ob koncu šolskega leta.

 

Konkretne naloge, dejavnosti, nosilci, roki in kazalniki so opredeljeni s tem LDN in Razvojnim načrtom šole 2025/26, ki je v prilogi tega LDN.

 

Konkretne naloge, dejavnosti, nosilci, roki in kazalniki so opredeljeni s tem LDN in Razvojnim načrtom šole.

Dostopnost
Skip to content
Osnovna šola Kajetana Koviča Poljčane
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.