RAZVOJNA NALOGA
Spoštovani člani in članice razvojne naloge!
V razvojni nalogi bo poudarek na medsebojnem povezovanju strokovnih delavcev pri skupnem razvijanju pedagoške prakse, usklajene z individualnimi potrebami in zmožnostmi otroka/učenca/dijaka, ki temelji na formativnem spremljanju ter spodbuja optimalen razvoj posameznika.
Strokovni delavci bodo v učni proces vključevali glas učenca, tako, da bodo spodbujali aktivno vlogo otrok/učencev/dijakov pri učenju, jih vključevali v sooblikovanje učnega procesa, jim omogočali medvrstniško sodelovalno učenje ter sooblikovanje fizičnega učnega prostora.
Učenec v vključujoči šoli rad prihaja k pouku, je radoveden, išče izzive, si upa, predlaga drugačne rešitve in načine učenja, vztraja, postavlja vprašanja, se dobro počuti, je zavzet, v učenju vidi smisel ter zaznava osebne in skupne dosežke ter prevzema odgovornost.
Veliko uspešnega dela vam želimo!
Svetovalci ZRSŠ, vodje OE in vodja razvojne naloge dr. Ada Holcar
Cilji razvojne naloge
- Uvajati spremembe na področju učenja in poučevanja: spodbujanje samostojnosti in samoiniciativnosti učencev, zagotavljanje ustrezno zahtevnih izzivov in dejavnosti, uveljavljanje izkustvenega učenja z odkrivanjem in raziskovanjem ter ozaveščanje pomena in uravnavanja čustev za učinkovito učenje.
- Poudariti pomen fizičnega, socialnega, izvenšolskega, vseživljenjskega, družbenega in sodelovalnega učenja.
- Zavzemati se za spremembe na ravni mišljenja, čustvovanja in delovanja učiteljev, ravnateljev, učencev in staršev.
- Posamezniku pomagati najti svoj prostor v svetu, ki ga uči kakovostno živeti in sobivati z drugimi.
- Razvijati šolsko prakso, ki bo v kar največji meri upoštevala individualne potrebe, posebnostmi, zmožnostmi, … učenca, ki temelji na formativnem spremljanju, s katerim zagotavljamo optimalen razvoj ter učno uspešnost vsakega učenca (posodobitev didaktike pouka)
- Videti in slišati vsakega učenca, spodbujati medsebojno sodelovanje ter s tem izboljšati njihovo motivacijo (za učenje) in soudeleženost pri razvoju vključujoče šole.
- Ustvariti učno okolje, v katerem se bodo učenci počutili varne, sprejete, vključene in bodo lahko razvijali svoje potenciale.