- Redno sodelujte z razrednikom vašega otroka.
- Redno obiskujte roditeljske sestanke, govorilne ure …
- Aktivno se vključite v delo šole.
- Vsak dan posvetite nekaj časa svojemu otroku.
- Otroku postavite jasna pravila in meje ter bodite pri tem dosledni.
- Spremljajte otrokovo šolsko delo, poskrbite, da bo redno opravljal domače naloge in imel urejene šolske potrebščine.
- Spodbujajte otroka k aktivnemu preživljanju prostega časa.
- Bodite njegov vzgled.
Smernice pediatrov za uporabo naprav z zasloni pri otrocih
Skoraj odkar obstaja naša točka osveščanja o varni rabi interneta, se srečujemo z vprašanji, koliko uporabe računalnika, interneta je za otroke še priporočljivo. Dokončnega odgovora s strani stroke doslej ni bilo. Sedaj pa z veseljem sporočamo, da smo tudi v Sloveniji dobili smernice za uporabo naprav z zasloni pri otrocih in mladostnikih, ki jih je pripravilo Združenje slovenskih pediatrov in Sekcija za primarno pediatrijo v sodelovanju ter s širokim konsenzom in podporo drugih relevantnih strokovnjakov in institucij, md drugim tudi Zavoda za šolstvo in Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport.
Starševski nadzor v obliki različnih tehničnih orodij za filtriranje spletnih vsebin ter orodja za časovni nadzor uporabe naprav in druga podobna orodja za nadzor in sledenje (npr. pametne ure) obljubljajo varnost otrok. Pa je res tako?
Maja Vreča in dr. Benjamin Lesjak sta predstavila pasti in tveganja pri uporabi orodij starševskega nadzora, filtriranja in kako je z dejansko učinkovitostjo v praksi. Predavanje sta v veliki meri zasnovala na osnovi vprašanj, ki so jih starši postavili vnaprej, zato sta odgovorila na marsikatero praktično vprašanje.
Če ste predavanje zamudili, vas vabimo k ogledu posnetka. Hkrati vas vabimo, da povezavo do posnetka spletnega predavanja posredujete tudi staršem učencev vaše šole.
Predavanje si lahko ogledate tukaj.
Priporočila
Priporočila za uporabo zaslonov v vrtcih
Priporočila za uporabo zaslonov v šolah
Priporočila za uporabo zaslonov pri pouku na daljavo
Vir:https://safe.si/