V aktivnosti GREMO PEŠ V ŠOLO smo želeli doseči 20 odstotkov povečan prihod učencev v šolo na trajnostni način. Veseli smo, da je bil naš cilj za 9 odstotkov presežen.
Z računalniško aplikacijo smo dnevno spremljali trajnostne prihode učencev v šolo po oddelkih in na nivoju šole. Največji odziv učencev smo zabeležili v torek, 4. 10. 2022. Podatke o prihodih smo dnevno objavljali v avli šole. Učenci so jih z zanimanjem spremljali.
Pred aktivnostjo, v petek, 30. 9. 2022, je prišlo v šolo na trajnostni način 43 odstotkov učencev, zadnji dan aktivnosti pa skoraj tri četrtine. To dokazuje, da so učenci pripravljeni delovati trajnostno. V tednu peš hoje so pokazali, da so se pripravljeni potruditi (vstati dovolj zgodaj, pešačiti), se odpovedati ugodju (vožnji), če jim ponudimo ustrezne pogoje za sodelovanje. Hoja v šolo je bila prijetna, učenci so sproščeno klepetali, veliko je bilo smeha in dobre volje.
Učenci so si zaslužili veliko pohvalo in čestitke za celotedenski prispevek k zmanjšanju porabe naravnih virov. Za vsak tak korak nam je narava hvaležna. Nagradi nas z dobrim počutjem, veseljem ob klepetu in medsebojnem spoznavanju. Po hoji je boljše naše počutje. Bolje smo pripravljeni na delo in učenje.
Učenci so tako opisali teden aktivnosti:
Če hodim peš, imam zdrave noge, zrak ostane čist in pomagam naravi.
Aljaž Železnik, 1. a
Lepo je, ker ne onesnažujem narave in grem lahko v šolo s svojo prijateljico.
Anelina Fontana, 1. a
V redu je, ker se zjutraj ‘prezračim’ in v šoli lažje delam.
Maks Rebernik, 1. a
Všeč mi je bilo, ker sem lahko poslušala ptičje petje. Opazovala sem ptice in naravo. Lahko sem hodila s prijateljico. Poskrbela sem za svoje zdravje, ker sem bila na svežem zraku.
Maša Pristovnik, 1. a
Všeč mi je bilo, ker sem lahko hodila s šolsko torbo, v skupini s svojimi prijatelji.
Larisa Novak, 1. a
Najbolj mi je bilo všeč, ko sem z Niko hodila v paru peš v šolo. Bilo mi je všeč, ko je učiteljica Leonida hodila zraven. Šla sem peš zato, da sem se prezračila.
Vanessa Huzjak, 3. b
Všeč mi je bilo, da sem se gibala in dihala sveži zrak. Gibala sem se, da bi bila čimbolj zdrava.
Tina Vivod, 3. b
Všeč mi je bilo, ker nisem onesnaževala okolja. Bila sem prijazna okolju.
Nika Kraj, 3. b
Ko grem peš v šolo se počutim zelo lepo. Poslušam naravo, petje ptičkov. Vesela sem, da lahko grem peš v šolo in dobim D-vitamin.
Danaja Pavlič, 3. a
Meni je bilo fajn, ker sem hodil s prijateljem v šolo. Veliko sva se pogovarjala.
Liam Brglez, 3. a
Počutil sem se dobro. Videl sem živali.
Mihajlo Vasić, 3. a
Všeč mi je
bilo, ker smo zjutraj šli peš do avtobusne postaje. Ko je prišel avtobus, smo
vstopili, sedli in se peljali do naslednje postaje. Tam smo izstopili in šli
peš do šole.
Laura Kidrič,
5. a
Prejšnji
teden, ko smo v šolo hodili peš, mi je bil zelo zabaven, ker smo se med potjo
pogovarjali in smejali. Všeč mi je bilo, ker smo hodili že zjutraj in na svežem
zraku.
Eva Berk, 5.
a
Hoja je
zdrava navada. Zato smo ta teden hodili peš v šolo. Hodila sem s svojim
bratcem. Pot ni bila dolga, zato sva se zelo zabavala.
Bina Turin,
5. a
Bilo mi je
všeč, med potjo sem se pogovarjal s prijatelji, zato mi je čas hitro minil. To
bi lahko večkrat ponovili. Lahko bi spremenili, da bi to delali več kot en teden.
Ni pa mi bilo všeč, ker sem moral več hoditi.
Rene Kodrič,
5. a
Hoditi v
šolo je zanimivo. Med potjo vidiš avte, naravo, ptice in ljudi. Všeč mi je, ko
te ljudje pozdravijo, takrat jih pozdravim. Seveda z avtom prideš hitreje,
vendar več doživiš peš.
Ema Čobec,
5. a
Vsaki dan pridem v šolo peš. Adam Cingesar, 5. a
Lahko bi
imeli še večkrat take pohode. Jaz sem vsakič prišel peš, med potjo pa sem se
veliko pogovarjal s sestro in prijateljem. Ker nimam tako dolge poti do šole,
sem bil zelo hitro tam.
Patrick
Slatenšek, 5. a
Bilo je ‘fajn’,
ker smo se med potjo pogovarjali.
Ožbej
Vidovič, 5. a
Ko sem hodil
peš, mi je bilo kar všeč. A ni mi bilo všeč, ker smo zelo dolgo čakali na
zbirnih mestih. Dobro sem se počutil, ker sem prihranil 200 l bencina.
Aljaž Peršoh,
5. a
Bilo je v
redu, ker sem naredil nekaj dobrega za sebe in za naravo.
Aljaž
Jesenek, 5. a
Meni je bilo vseeno, ker sem že tako ali tako vsak dan v
šolo prihajal peš. Po drugi strani pa mi je bilo všeč, ker se nismo peljali z
avti, ker nismo onesnaževali okolja. Nik Kožuh, 5. a
Bilo je zanimivo, ker sem naredil veliko korakov. Rad bi, da
to večkrat ponovimo. Nik Primec, 5.a
Upamo, da bodo učenci, ki imajo to možnost nadaljevali s pešačenjem tudi po zaključku skupne aktivnosti.
Koordinatorica projekta VITR
Vesna Vilčnik Učenci so si