POSLANSTVO
Poslanstvo osnovne šole je vzgoja in izobraževanje otrok in mladine v skladu z javnoveljavnim programom.
VIZIJA
Osnovna šola Kajetana Koviča Poljčane bo učencem posredovala temeljna, uporabna in vseživljenjska znanja.
Ustvarjala bo takšna učna okolja, v katerih bodo učenci razvijali veselje do učenja in dela ter pozitiven odnos do življenja, sodelovanja, spoštovanja in strpnosti v medsebojnih odnosih.
Staršem bo ponujala različne oblike sodelovanja in skupaj z njimi iskala odgovore na vzgojna in izobraževalna vprašanja.
Skozi raznovrstne dejavnosti se bo povezovala z okoljem in razvijala občutek pripadnosti in ekološko naravnanost mladih.
CILJI
Do leta 2024 si bomo zaposleni prizadevali uresničiti naslednje cilje:
- Večina učiteljev obvlada in vključuje elemente Formativnega spremljanja v pedagoški proces.
- Vključitev podjetnosti (kot osebnostne naravnanosti) v dejavnosti za doseganje učnih ciljev (cilj ZoOŠ) v 2. in 3. VIO.
- Posodobitev sodelovanja s starši (seznanjanje z načini dela v šoli, skupne GU z učenci, partnerski odnos).
- Razvijanje in izvajanje različnih oblik dela z nadarjenimi učenci.
- Udejanjanje pozitivne delovne in življenjske klime v šoli.
- Sprotno preverjanje doseganja ciljev (realizacijo zastavljenih nalog).
Osrednje naloge v šolskem letu 2021/22
- Dodatna naloga, ki izhaja iz ocene stanja znanja učencev: načrtovanje zapolnjevanja primanjkljajev v znanju učencev, ki je posledica daljšega izobraževanja na daljavo (kateri učni cilji, kdaj, v katerih medpredmetnih povezavah, na kakšne načine, kako te cilje vključiti v ocenjevanje znanja, sprememba oz. dopolnitev letne priprave učiteljev).
- Nadaljnje izobraževanje, izmenjava in povečevanje izkušenj ter pridobivanje znanj in veščin s področja uporabe digitalne tehnologije v namene učenja in poučevanja, tudi na daljavo.
- Poglabljanje aktivne vloge učencev v vseh fazah pouka z uporabo elementov Formativnega spremljanja (medpredmetno načrtovanje, učenje z raziskovanjem).
- Vključevanje podjetnosti v pedagoški proces (razvijanje sposobnosti za uresničitev lastnih zamisli, inovativnost, sposobnost načrtovanja in presojanja učinkovanja, sodelovanje, vrednotenje z dokazi), tudi v okolju učenja na daljavo.
- Seznanjanje staršev z drugačnimi načini učenja in poučevanja.
- Izvajanje dejavnosti za podporo in razvoj interesov nadarjenih učencev (poročila in dokazi).
- Krepitev in spoštovanje vrednot: varnost, doslednost in odgovornost.
- Analiziranje uresničevanja zastavljenih ciljev ter zadovoljstva uporabnikov.
Konkretne naloge, dejavnosti, nosilci, roki in kazalniki so opredeljeni s tem LDN in Razvojnim načrtom šole.